03 Januar 2010

♥Dióhéjban a szilveszterröl...♥

31.-én csak elöszilvesztert tartottunk,persze akkor ezt még nem tudtuk!:) Csendes iszogatás,pokerezés,evészet,tv nézés ,zenehallgatás -jellemezte ezt a napot.....mindez kandalló mellett,egy kerti házban.....meghitten!:) Másnap örültem,hogy végre itt az új év,a szilvesztert is túléltem, fejfájás nélkül ébredek!:D Hááát .....nem tartott sokáig ez az érzés.....ismerösök jöttek ....és kezdödött minden elöröl:D Persze mostmár tánccal,tömény ivászattal,"örjöngéssel"....de ezt is túléltük!:))))Jó kis szilveszter volt.......

***

Üdv:H3ni

 

Kommentare:

Kalex hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Kalex hat gesagt…

Ja-ja! És ez az új design nagyon tetszik! Nagyon Treboretta-s!!! :o)

treboretta hat gesagt…

igen- igen az volt a cél,hogy treborettás legyen:)
a kép?! látod erre nem is gondoltam,dejó hogy vagy:)
a játékszabályoknál a házikós kép alul az megfelelö!köszi:)

Hajnoca hat gesagt…

Én is szeretnék játszani!
Azt hiszem még egy Treborettás kép kifér egész évre a blogomra!
;-)
Az első 2 feltétel már teljesítve. ;-)

MARIKA hat gesagt…

Szívesen játszom ismét veled:)
Kösz a lehetőséget .

treboretta hat gesagt…

Kedves Marika és Kalex!Várom leveletek!:)

martimez hat gesagt…

jövök már itt is vagyok :)

treboretta hat gesagt…

♥♥♥

Ágnes hat gesagt…

Szia!Én is játszanék...Köszi.

Dia hat gesagt…

Szia!
Én is szeretnék játszani Veled. Miután Barbi oldalán megláttam a gyönyörű táskádat, azóta rajongód vagyok! :-)

Petit Ange hat gesagt…

Nagyon tetszik a játékod, szívesen részt vennék benne! Köszönöm! :)