05 Juli 2010

Egészséges életmód és szépségápolás 4.

Mai témám az alacsony vérnyomás!Sajnos én is ezzel küzdök,bár azt mondják ez nem betegség!Mégis az ember mindennapjait,tönkreteheti.Az interneten sok jó tippet találtam a vérnyomás normalizálására,söt a hétvégén,a TermészetGyógyász magazinban erröl (is)volt szó-amit rendszeresen vesz anyukám, mindig nagyon érdekes témák találhatók benne!Innen tudom például,hogy a galagonya tea javítja a vérkeringést, támogatja a szív megfelelö müködését,és segíti az egészséges emésztést.Így vettem is azonnal ,kiváncsi leszek a hatására!
A cikkben olvasható egy pár tipp, hogyan tudjuk stabilizálni a vérnyomást. Ide kattintva elolvashatod!
Remélem tudtam egy kicsit segíteni az alacsony vérnyomással küzdöknek.Ha esetleg valakinek van még valamilyen jó tanácsa,kérem írja ide a megjegyzésbe,hogy segíthessünk sorstársainknak.
Köszi!:)

Kommentare:

Barbi hat gesagt…

Nekem is alacsony a vérnyomásom, még kismamaként is az volt (pedig akkor általában magas). Még mindig jobb, mint a krónikusan magas. Én egyszerűen kávézom. Persze jobb lenne egy egészségesebb megoldás. Köszönöm a galagonya tippet! :D

Bodza hat gesagt…

Az a cikk nagyon hasznos volt, köszi a tippet! :) Jó tudni, hogy gyógynövényekkel lehet segíteni, mert sokszor én is kávéval próbálok lendületet vinni a napokba.

treb♥retta ® hat gesagt…

Látom mindegyikötök kávézik.A cikkben ezt is leírja ,hogy a A kávét helyettesítsük inkább levessel.
A koffein ugyanis „vérkeringés-centralizációhoz“ vezet: hatására a perifériák, így a kéz és a láb vérellátása romlik.
Én kapuccinot iszok,a kávét nem annyira szeretem,de hamarosan erröl is lemondok,mert hallottam egy új kávéról,amiben ganoderma gomba található,és állítólag nagyon jó a vérnyomásra,akár alacsony,akár magas.Söt nagyon sokmindenben tudja egészségünket támogatni.

treb♥retta ® hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.