28 Januar 2011

Ma van reggeltöl estig....

a SZÜLETÈSNAPOM:D
És küldöm magamnak .....
:D

Kommentare:

Ágnes hat gesagt…

Az Isten éltessen sokáig!

t®eb♥®etta hat gesagt…

Köszi szépen.:D

Katalin hat gesagt…

naneeeee, csak nem magadnak magadtól csak most csak neked csak így!!ISTEN ÉLTESSEN SOK BOLDOGSÁGOT!!!

http://www.erikaviragszalon.hu/files/images/nagykep43.jpg

t®eb♥®etta hat gesagt…

Dede!:))
Köszi szépen a virágot:))))

Frivolina hat gesagt…

Boldog születésnapot!:)

Cheeks hat gesagt…

Tudtam én, hogy van valami közös bennünk! :)

Nagyon sok boldogságot kív ánok születésed napja alkalmából!

Nekem is a napokban volt :)

Petit Ange hat gesagt…

Drága Heni!!!
Nagyon nagyon BOLDOG SZÜLINAPOT kívánok én is Neked sok-sok szeretettel!
Puszi!

hekka hat gesagt…

Kedves Heni!
Isten éltessen sokáig, a füled pedig addig érjen, ameddig szeretnéd! :)))
Puszi

LARION hat gesagt…

Boldog, szülinapot !!!!!

Szegusz hat gesagt…

Nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok!! :))

Viki hat gesagt…

Sok boldog születésnapot!

Csigi hat gesagt…

Nagyon boldog szülinapot!!!

t®eb♥®etta hat gesagt…

Köszönöm mindenkinek!:)
Nagyon kedvesek vagytok!:)

Erzsébet hat gesagt…

Boldog születésnapot! (Bár utólag, de a 8 napban benne vagyok :-)