13 július 2012

Barokk táska


 Szóval.Hol is kezdjem? Elösször is köszi a kommenteket amiket itt hagytatok nekem  már régröl,2-3 hónap után sikerült közzétennem.:) Mivel új szerkesztési felülete lett a blogspotnak,ezért teljesen belevagyok zavarodva a dolgokba,nem nagyon találtam meg semmit.....:S    Na persze nem 3 hónapomba tellett míg megtaláltam nehogy valaki azt gondolja:D......-a régi felület jobb volt szerintem......-

Igértem,hogy többet leszek ezentúl.....lehet kicsit elhamarkodtam ezt az igéretet ...Persze mutatni mindig lenne mit ,csak ugye az idö az ami néha nem enged ide:)Na meg a varrógépem....:) De amellöl inkább én nem akarok elmenni:)

Viszont a meskán mindig találtok új dolgokat,oda érdemes napi szinten benézni.

 Szóval.....leszek azért itt is...nem kell megijedni:)Lehet megmutatom a nyaralási képeket....mutassam?ha már 5-en akarjátok akkor mutatom:))))

Addig is egy táska a változatosság kedvéért:).....kicsit túldíszített ,barokk stílusú táska ,ami a meskán 50%-os kedvezménnyel akár a tiéd is lehetne.....vagy?:)
http://www.meska.hu/ProductView/index/466676?sp=1

Csók,puszi:Heni

sztárokról "koppintva "

Mégtöbb kép az instagram-on: heniburger várlak szeretettel.