28 január 2013

Pergöcsatos zsebek

Tegnap mutattam hasonló pántot a táska záródására,de ott mágneszárat használtam,itt pedig patentos megoldást alkalmaztam.
A felsö képen látható táska egy új fazon,a tegnapi nap folyamán készítettem a sablont,és nem birtam megállni,hogy rögtön ki ne próbáljam.Az elsö darab ez a szépséges narancssárga velúrból készült táska lett,amit USA_vászonnal kombináltam.Itt megtekinthetö.
Ezt a fazont pedig már ismeritek,a nosztalgia sorozatom következö ,számszerint 18.táskája.
Itt a zseb saját anyagából készítettem a pántot.Viszont nem elégedtem meg 2 külsözsebbel,kapott még1-et ráadásként.Ez rész cipzáras megoldással várja,hogy belepakoljanak.:)
A táska ITT vásárolható meg. 
Mindkét táska február 14.-ig akciós.

                                                                       SHOP

Várlak titeket sok szeretettel.:)
XO_Heni

sztárokról "koppintva "

Mégtöbb kép az instagram-on: heniburger várlak szeretettel.