03 június 2013

kedvenc outfit


Prsentation1
1
ruha:F&F,rövidnadrág:F&F,cipö:blueFin(deichmann)felsö:Canda(C&A),papucs:F&F,felsö:F&F,táska:Treboretta

2
felsö:sancred,felsö:F&F,felsö:sancred,


…idén kicsit összeszedettebb szeretnék lenni nyaralást illetöen,és praktikusan összeállítani a börönd tartalmát… bár 3 hetes utazásnál kicsit nehezebb összeválogatni úgy a ruházatot,hogy elönyös is legyen.értem ezalatt,hogy kevés,de mégis elegendö… 
képeket készítettem segítség gyanánt :)hát lássuk sikerül –e a tervem.:)
…azonnal felmerült az elsö kérdés ,hogy hogyan is álljak hozzá? mivel kezdjem? mi köré szortírozzam,csoportosítsam a ruhákat?
..arra az elképzelésre jutottam,hogy a táskával kell,hogy kezdjem-amit mindenhová magammal cipelek,amibe az iratokat,pénzt és egyebeket tesszük-mivel csak 1 ilyen táskát szeretnék magammal vinni,ahhoz kell passzítanom az összes ruhámat.nehéz ügy lesz ez már látom.:)
…átgondoltam az ideális táska tulajdonságait,de a legfontosabb szempont természetesen a színe volt.Semleges szint szerettem volna,de mégis barnás szinü textilbör mellett döntöttem,ami meglátásom szerint ugyanúgy mint a fekete,fehér vagy szürke,minden színhez passzol.Ha idöközben mégis találok egy ruhát amihez nem,akkor pechem van,és valószinü megdöl a teóriám.:)szóval a hétvégén meg is varrtam a táskát.
… ma pedig eljutottam odáig,hogy a cipö a következö amihez a ruhatárat kell válogatni.egy papucsot és egy kis félcipöt már kiválasztottam.de persze ennél azért egy kicsivel többre lesz szükségem a 3 hét alatt. nos, itt már nehezebb helyzetben vagyok ,hiszen eddig mindig minimum 10 lábbelit magammal vittem.most annak a felét szeretném csak.vajon sikerül-e?meglátjuk!:)
..könnyü volt a helyzetem a rövid farmernacival,hiszen ez a ruhadarab ami tényleg mindenhez megy . ez a helyzet a hosszú farmernadrággal is,ami szintén a böröndbe fog landolni,ezek úgynevezett alap darabok a szekrényben..”bár van ismerösöm,aki ki nem állhatja,és nem is hord egyáltalán farmert.én például nem tudom elképzelni,hogy hiányozzon a ruhatáramból”.…már csak a megfelelö felsörészeket kell kiválasztanom hozzájuk.a képeken látszik,hogy 1-2 darabot már sikerült is találnom….
..természetesen folytatás következik,mert van még dögivel elképzelés és van még lemaradásom is,ami a barna ruhát illeti…de most csak egy a célom van,méghozzá 1 nagy böröndbe pakolni az összes mindenséget…
hmmm…lehet ez lesz a mission impossible következö része….:)

-ti is szortíroztok?
                                                xoxo_Heni

sztárokról "koppintva "

Mégtöbb kép az instagram-on: heniburger várlak szeretettel.