19 november 2013

táska ,irattartóval-megrendelésre -


treboretta bag
megrendelésre készült
<Nagy pipa!Az év utolsó megrendelése teljesítve.:) persze ez nem azt jelenti,hogy most henyélhetek és nincs már teendöm! egyrészt : 2 hétig a boltom kapuja még nyitva áll és valószínü 1-2 táskával bövül még a kínálat. másrészt: a lazsálás egyáltalán nem az én asztalom, tenni való mindig akad:)…>
<Biztos vannak dolgok,amit megígértem itt a blogon is és nem fordítottam mostanában nagyobb figyelmet rá,de akkor a decemberi hónap ezek helyre állításáról szól majd  .:)… ugymint: folytatom a nyári utazásunk beszámolóját … mert az aztán nagyon abba maradt… aztán itt van a játék,aztán itt vannak a mindennapi jó szavak amit mostanában nem nagyon adtam én sem …ésatöbbi ésatöbbi… >
<Szóval lesz dolgom :) …nemsokára jelentkezem.>
<xoxo:Heni> 

sztárokról "koppintva "

Mégtöbb kép az instagram-on: heniburger várlak szeretettel.